18/6/06

Για τις γυναίκες...

ΒΑΣΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΚΥΠΕΛΛΟΥ
(αντεγραμμένοι από http://forum.halflife.gr/)


1. Από τις 9 Ιουνίου ως τις 9 Ιουλίου 2006, θα πρέπει να διαβάζεις αθλητικές εφημερίδες ή έστω τις αθλητικές σελίδες άλλων εφημερίδων για να ξέρεις τί γίνεται σχετικά με το Μουντιάλ και να μπορείς να συμμετέχεις σε συζητήσεις. Εάν δεν ακολουθηθεί ο κανόνας, όλοι θα σε κοιτάνε περίεργα ή θα σε αγνοούν παντελώς. ΜΗΝ διαμαρτυρηθείς εάν δεν ασχολείται κανείς μαζί σου.

2. Κατά τη διάρκεια του Μουντιάλ, η τηλεόραση μου ανήκει όλες τις ώρες, χωρίς εξαιρέσεις. Μου ανήκει και το τηλέφωνο για να μπορώ να μιλάω με τους κολλητούς και να σχολιάζω τους αγώνες .



3. Εάν περάσεις μπροστά από την τηλεόραση κατά τη διάρκεια ενός αγώνα , δεν με πειράζει αρκεί να το κάνεις σερνόμενη στο πάτωμα χωρίς να με ενοχλήσεις. Εαν αποφασίσεις να σταθείς γυμνή μπροστά στην τηλεόραση, βάλε τα ρούχα σου αμέσως γιατί αν κρυώσεις , δε θα έχω χρόνο να σε πάω στο γιατρό ή να σε προσέξω κατά τη διάρκεια του μήνα που διαρκεί το Μουντιάλ.



4. Κατά τη διάρκεια αγώνων θα είμαι τυφλός, κουφός και μουγγός εκτός εάν χρειάζομαι κάτι να φάω ή να πιώ. Είσαι εκτός πραγματικότητας αν περιμένεις να σε ακούσω, να ανοίξω την πόρτα, να απαντήσω στο τηλέφωνο... Κάτι τέτοιο ΔΕΝ θα συμβεί.



5. Θα ήταν καλή ιδέα να φροντίζεις να υπάρχουν πάντα ( τουλάχιστον) 10 μπύρες στο ψυγείο όπως και τα απαραίτητα σνακς. Σε παρακαλώ να μην κατσουφιάζεις όταν έρχονται οι φίλοι μου να δούμε τους αγώνες. Σε ανταπόδοση των παραπάνω θα σου επιτραπεί να χρησιμοποιείς την τηλεόραση από τις 2 μετά τα μεσάνυχτα μέχρι τις 6 το πρωί εκτός αν ξαναδείχνουν κάποιο καλό παιχνίδι που δεν είδα μέσα στη μέρα .



6. Σε παρακαλώ, αν με δεις στεναχωρημένο επειδή κάποια από τις ομάδες μου χάνει, ΜΗΝ ΠΕΙΣ «Ξεπέρασέ το, είναι απλά ένα παιχνίδι» ή «Μην ανησυχείς, θα κερδίσουν την επόμενη φορά» . Αυτές οι ατάκες απλά θα με στεναχωρήσουν περισσότερο και θα με κάνουν να σε αγαπάω λιγότερο. Οι συγκεκριμένες κουβέντες «παρηγοριάς» σου θα οδηγήσουν μόνο σε χωρισμό ή διαζύγιο.



7. Είσαι ευπρόσδεκτη να κάτσεις και να δεις μαζί μου έναν (1) αγώνα και μπορείς να μου απευθύνεις το λόγο κατά τη διάρκεια της ανάπαυλας του ημιχρόνου εφόσον η τηλεόραση παίζει διαφημίσεις και το σκορ του ημιχρόνου με ικανοποιεί. Προσοχή ότι ο κανόνας ισχύει για έναν (1) αγώνα και μόνο.



8. Τα replay των γκολ είναι εξαιρετικά σημαντικά. Δεν έχει σημασία αν τα έχω ή δεν τα έχω ξαναδεί. Θέλω να τα ξαναδώ. Πολλές φορές.



9. Πες στις φίλες σου να μην οργανώσουν οτιδήποτε στο οποίο χρειάζεται η παρουσία μου γιατί : δεν θα πάω. Αλλά, αν ένας φίλος μας καλέσει για να δούμε τον αγώνα μαζί , θα είμαστε εκεί στο λεπτό.



10. Η καθημερινή ανασκόπηση κάθε βράδυ είναι εξίσου σημαντική με τα παιχνίδια . ΜΗΝ σκεφτείς να πεις «Μα το έχεις ήδη δει αυτό – γιατί δεν βάζεις κάτι να δούμε όλοι μαζί». Η απάντηση θα σε παραπέμψει στον Κανόνα 2 παραπάνω.



11. Και τέλος ξανασκέψου εκφράσεις όπως «Ευτυχώς που το Μουντιάλ γίνεται μία φορά κάθε 4 χρόνια». Απλά δεν με αγγίζουν γιατί μετά το Μουντιάλ υπάρχει το Champions League, το Πρωτάθλημα , το Κύπελλο, η Πρέμιερ Λιγκ, το Κύπελλο UEFA, το Μουντομπάσκετ, κλπ.



12. Σ'αγαπάω, αλλά είμαι ποδοσφαιρόφιλος τι να κάνουμε...

1 σχόλιο:

zisis είπε...

Να πούμε στις γυναίκες ότι η TV είναι διαθέσιμη μόνο το πρωί (αρναούτογλιτς ή μενεβλάκη), αλλά γι'αυτές δεν θα έχει καμιά διαφορά...