22/6/06

Τελετή λήξης

Soundtrack ημέρας: Green Day – Closing Time

Δεν είχε πυροτεχνήματα και τραγούδια. Ούτε μπαλέτο από το Πεκίνο. Είχε κλάμα, απορίες και ένα γενικό αίσθημα αβεβαιότητας. Κυρίες και κύριοι, τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών εξετάσεων.

Απίστευτο το πόσο αλλάζουν όλα για μία ημέρα. Οι μαθητές ξεχνούν ότι υπάρχουν και περιμένουν να πάει το ρολόι στην προκαθορισμένη ώρα που αναρτώνται τα αποτελέσματα στους πίνακες. Αφού βέβαια τα έχουν περάσει ένα χέρι οι καθηγητές να πουν «ναι, ο τάδε, σιγά μην έγραφε. Η τάδε; Απίστευτο. Δεν καταλαβαίνω γιατί πήγε τόσο άσχημα. Ο τάδε...»

Και έτσι περίμενα και εγώ πρώτα εκτός έδρας να δω πως πήγαν οι υπόλοιποι. «Βγήκαν τα αποτελέσματα; Γιατί κλαίνε μέσα στο Starbucks.» Αναρτήθηκαν τα αποτελέσματα, τρέξιμο με το Frappuccino ανά χείρας και τσουπ στην είσοδο του σχολείου.

Μια διάχυτη απογοήτευση για τους Θεωρητικούς, μερικές επιτυχίες για τους Θετικούς και τους Τεχνολογικούς. Επιβεβαίωση για άλλη μια φορά ότι ΔΕΝ υπάρχει στανταροποιημένο σύστημα βαθμολόγησης των γραπτών, άρα πραγματικά η εξέταση και η διόρθωση μαθημάτων όπως η Ιστορία και η Έκθεση είναι Λόττο. Μην πω και Κίνο. Μακάρι μόνο να κλήρωνε κάθε Τετάρτη και όχι κάθε χρόνο...

Κλάματα, φωνές, γονείς να δυσανασχετούν. Να κάτσουν αυτοί στο θρανίο αν δεν τους αρέσουν οι βαθμοί του παιδιού τους. Βάζουν τα τέκνα στις Mercedes και φεύγουν για το σπίτι. Και του χρόνου έτος είναι, θα σκέφτονται.

Όσο για μένα; Πήγα να τα δω τελικά. Το ήξερα ότι δεν θα είχε νόημα. Για την ιστορία:

Λατινικά 04,2 (η κοπέλα βοήθησε όσο μπορούσε...)
Αρχαία 06,8 (ήρωας)
Ιστορία 08 (αξιοπρεπέστατος βαθμός)
Λογοτεχνία 09 (η ακατάσχετη δεν ήτο αρκετή)

Και το γέλιο. Εκεί που λες ρε γαμώτο, έλεος. Να:

Έκθεση 16,9 (δεν εκτίμησαν την περίληψή μου φαίνεται οι άνθρωποι)
Βιολογία 17,2 (...)

Κυρίες, δεσποινίδες και κύριοι. Τα κατάφερα. Από το 9,9 του 2003 στο 17,2 του 2006. Είναι μια μικρή επιτυχία και αυτό. Βέβαια, είναι προφανές ότι κάθε ελπίδα για εισαγωγή σε κάποια άλλη σχολή από αυτή την αποτυχία στην οποία είμαι γραμμένος σήμερα πάει στο Διάσελο Αχαϊας.

Βαθμός Πρόσβασης: 10,35
Πεδίο 1: 9.724 (Ανθρωπιστικές Επιστήμες)
Πεδίο 3: 10.504 (Επιστήμες Υγείας)

Δεν υπάρχουν σχόλια: