26/8/06

Ανταπόκριση από Λονδίνο #4: Κάποια πράγματα είναι ανεκτίμητα...

Εισιτήρια Λονδίνο-Αθήνα μετ' επιστροφής: ₤210
Τσάι και ναργιλές στο Μεταξουργείο: €2,50
Να απολαμβάνεις τον Ελληνάρα σε στιγμές καθημερινής σουρρεαλιάς: Ανεκτίμητο.

Ανεκτίμητο Πρώτο: Μητέρα πρώην συμμαθητή μου με συναντά τυχαία ενώ εμφανίζω φωτογραφίες στο Φάληρο. Ο σύζυγος είναι πιλότος στην Ολυμπιακή από τον παλιό καλό καιρό και προφανώς δεν τον έχω δει ποτέ. Η ίδια δεν έχω ιδέα τι κάνει με τη ζωή της. Ο γιος, ένας καραγκιοζάκος, ήθελε (ποιος από τους δύο άραγε;) από παιδί να γίνει γιατρός και τώρα ξεκινάει επιτέλους Ιατρική στην Πράγα. Στα 24.

- Το τηλέφωνο του Σ... μου το έχεις; Να μιλάτε, είστε κι οι δύο ξενιτεμένοι, έχετε αυτό το κοινό.
- [...] Ο γιος σου κι εγώ δεν έχουμε καν κοινό DNA.
- Πάντως εγώ ένα έχω να πω: μη μας φέρετε τίποτε ξένες. Μόνο Ελληνίδες, είναι οι ωραιότερες γυναίκες!
- [...] Έχω κάτι φωτογραφίες από Fortaleza εδώ κάπου...
- Και πότε θα μας γυρίσεις Μανάκο μου;
- Βασικά δεν σκοπεύω να γυρίσω.
- [...]

Ανεκτίμητο Δεύτερο:Έτερη μάνα πρώην συμμαθητή, συμβολαιογράφος, επισκέπτεται το φτωχικό μας. Η φρενίτιδα που πάντα την διακατείχε έχει ακονιστεί από την ηλικία ώσπου τώρα πια σκίζει τον αέρα με έναν απειλητικό βόμβο.

- Είναι φοβερό. Μέχρι τώρα η Ευρωπαϊκή Ένωση μας έλεγε συνεχώς είστε κόστος και είστε κόστος. Τώρα ανακάλυψαν ότι έχουμε αρχεία που τα θέλουν και μας λένε βοηθήστε μας!
- [...] Κρίμα που οι στρατόκαυλοι έπεισαν την ΕΕ να μην σας εξοντώσει. Τώρα από εκβιαστές θα γίνετε και χαφιέδες. Ο κλάδος εξελίσσεται πάντως.
- Να μείνεις πάντως λίγο έξω. Κι εγώ τα παιδιά μου θέλω να πάνε έξω. Μόνο Αμερική δεν θέλω να πάνε. Δεν θέλω να γίνουν αμερικανοτραφείς.
- [...] Η Natalie Portman δεν έπαθε τίποτε που έβγαλε ένα Harvard. Σίγουρα ο κώλος μια φορά δεν της έπεσε.

Ανεκτίμητο Τρίτο: Οικογενειακή φίλη με αδυναμία στις θεωρίες συνομωσίας επισκέπτεται για μπιρίμπα και ουϊσκάκι.

- Στις Μεγάλες Τράπεζες έκανες αιτήσεις; (Κεφαλαία, κατά το Μεγάλες Δυνάμεις).
- Δεν με ενδιαφέρουν τα τραπεζικά βασικά. Ούτε λιανική ούτε χονδρική.
- Γιατί εκεί δεν σε παίρνουν αν είσαι Έλληνας. Ειδικά άμα σε δουν ότι είσαι ικανός.
- [...] Δαλιέτου ετοίμασε τα πράγματά σου. Η Merryl σε πήρε χαμπάρι ότι είσαι από το Σείριο!

Ανεκτίμητο Τέταρτο: Επίσκεψη στην οφθαλμίατρο.

- Εγώ έβγαλα πρώτη τη σχολή μου αλλά δεν ξέρετε τι πόλεμο μου έκαναν. Για να μην πω για τις σεξουαλικές παρενοχλήσεις. Γιατί ήμουν πολύ σοβαρή κοπέλα από τότε.
- [...] Είσαι ζόμπι. Πρώτα θα χούφτωνα τα πτώματα στο εργαστήριο της ανατομίας.
- Εγώ λοιπόν και ο άντρας μου παίρνουμε εκχύλισμα spirunella. Γιατί σε αυτήν την θαυμαστή και παράξενη χώρα που λέγεται Ελλάδα, όλα μπορείς να τα βρεις. Το βρήκαμε στο internet, είναι αυτό που δίνει η NASA στους αστροναύτες αντί για φαγητό.
- [...] Δεν το πιστεύω, είναι γιατρός! Έχει μορφωθεί επί 20 χρόνια!
- Οι ομοφυλόφιλοι εξασθενούν τον οργανισμό τους με αυτά που κάνουν. Γι' αυτό και παθαίνουν περισσότερο συχνά AIDS.
- [...] Θεέ μου, είναι γιατρός!!!
- Λοιπόν η μυωπία σου δεν έχει αλλάξει καθόλου εδώ και δύο χρόνια. Θα σου ετοιμάσω συνταγή για γυαλιά.

Ανεκτίμητα Ποικιλία (μία απ’ όλα)


Ο Τρύφων Μπουγάς, υποψήφιος δήμαρχος Παλαιού Φαλήρου, δυστυχώς ζει τρία χρόνια μετά την εποχή του. Όντως, κάποτε ψήφισα ένα μπουχέσα που έκανε αυτή τη χειρονομία. Είχα όμως τους λόγους μου και επ’ ουδενί λόγω δεν πρόκειται να με παυλωφιάσει αυτή η σαχλή πόζα.

Το site του μεγάλου αυτού πολιτικού άνδρα, www.bougas.gr, είναι, σε παγκόσμια πρωτοτυπία, απροσπέλαστο λόγω προβλημάτων εξουσιοδότησης. Ικανό τον έχω να έχει κάνει password-protect όλο του το site. Μπορείτε ωστόσο να ικανοποιήσετε την δίψα σας εδώ.


Ο Μπράουν είναι ένα άτυχο τετράποδο που χάθηκε πρόσφατα στο Φάληρο. Οι ιδιοκτήτες του ανησυχούν μήπως έχει καταλήξει στην συλλογή της Πάρις Χίλτον, ήτις έχει πάρει όλη την ελληνική ναυτιλία και είναι θέμα χρόνου να ξεβραστεί στο Μπάτη και να αγοράσει το Sweet Home μαζί με τα αποκλειστικά δικαιώματα σίτησης των αδέσποτων της περιοχής.

Βέβαια, το γιατί αυτό είναι χειρότερο από το να επιστρέψει ο Μπράουν σε ένα αφεντικό που του κρεμάει αηδίες από το λαιμό απλά για να δει πώς θα βγει στη φωτογραφία, σηκώνει συζήτηση.

Νομίζατε ότι με το τέλος των Ολυμπιακών θα περιοριζόταν και η ακατανόητη ματαιοδοξία της πρωτεύουσας; Λάθος. Στο μετρό του Πανεπιστημίου, η γνωστή πινακίδα με τους αγνοούμενους είναι γυρισμένη με μαεστρία ώστε να μην ενοχλείται ο τουρίστας με τη μοίρα των εκάστοτε εξαφανισμένων.

Δεν τους αδικώ 100%, εδώ που τα λέμε. Ξέρουμε όλοι, για παράδειγμα, όσοι τουλάχιστον βλέπαμε Νικολούλη, τι απέγινε ο Αλμπέρτο Τζιχάνι που στοίχειωνε τις επισκέψεις μου στο Μεταξουργείο. Ας ελπίσουμε ότι θα είναι και ο τελευταίος.

Ο Λιακόπουλος θα κάνει πάρτυ με αυτήν την τρανταχτή απόδειξη ότι οι Έλληνες είναι εξωγήινοι. Αυτό το ΟΥΦΟ (πόσο τη βρίσκω να γράφω τη λέξη έτσι!) αποφάσισε ότι το ποδήλατο του παιδιού μπορεί κάλλιστα να πάει στη σκάρα. Μην απορείτε.

Είναι μεγάλη καλοκαιρινή παράδοση το να φορτώνεις αηδίες το αυτοκίνητό σου. Είναι και ασφαλής.

Προφανώς οι γονείς του οδηγού ήταν αδέρφια. Στο τσίρκο όπου κάτεληξε, μαζί με πλείστα άλλα προϊόντα αιμομιξίας, έμαθε τα πάντα για αυτού του είδους τα ζογκλερικά.

Στέλιος Διονυσίου... μ’ αγαπάς ή ν’ αρχίσω να πίνω; Μια φράση που ξέφυγε από τα συρτάρια του Φώσκολου.

Έχασα το όνομα της δισκογραφικής από το πλάνο, αλλά με αυτό τον τίτλο θα μπορούσε κάλλιστα να είναι η θρυλική Vasipap που ανέδειξε κάποτε έναν Σώτη Βολάνη.

Έχω μεγάλη περιέργεια να δω πώς τραγουδιέται αυτός ο στίχος. Τον προβάρω σε RnB, ska, punk, reggae αλλά δεν βγαίνει τίποτε. Έχω αλλοτριωθεί τόσο άραγε;

Από Γενάρη πάλι θα μάθουμε!

3 σχόλια:

Manos είπε...

Ο μέγας Τρύφων Μπουγάς δεν θα μπορούσε παρά να έχει διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου @USA.net, για να δημιουργηθούν αμέσως οι υπόνοιες για υποστήριξη της υποψηφιότητάς του από το ίδιο τμήμα της CIA που ασχολείται αυτές τις ημέρες με την κατάσταση στην Κούβα.

Manos είπε...

Το πρόσεξα και νομίζω ότι η εξήγηση είναι πιο γελοία ακόμη. Το email αυτό το έχει από το πανεπιστήμιο, άντε λίγο μετά. Το ’80 δηλαδή. Κοινώς παίρνει μια ζωή τα mail του μέσω POP3. Και θέλει και την ψήφο μου;

Manos είπε...

Να τον κάνω invite στο gmail τον άνθρωπο για να μου δώσει και κανένα ρουσφέτι μετεκλογικά δηλαδή...