2/1/07

N844AA: Αεροπλάνο φάντασμα (;)

Το να κλέψεις μία Lacta από το περίπτερο της γειτονιάς σου σίγουρα φαντάζει δύσκολο. Κάποιος όμως έκλεψε ένα ολόκληρο Boeing 727 από ένα αεροδρόμιο της Αγκόλας πριν από περίπου τρία χρόνια. Έκτοτε κανείς δεν έχει δει ούτε το αεροπλάνο ούτε τον Ben Padilla, μηχανικό αεροσκαφών, που ήταν πάνω στο αεροπλάνο τη στιγμή που έκανε φτερά. Η ιστορία είναι γεμάτη μυστήριο, όπως και οι διάφορες θεωρίες που βγήκαν στη φόρα επί του θέματος...

Το αεροπλάνο άνηκε στην American Airlines πριν πωληθεί σε μια εταιρεία της Φλόριδα, η οποία με τη σειρά της το πούλησε στην IRS Airlines που εκτελεί προγραμματισμένες πτήσεις στο εσωτερικό της Νιγηρίας. Το αεροπλάνο πόζαρε για την τελευταία του φωτογραφία [source: airliners.net] σε ένα αεροδρόμιο της Φλόριδα όπου ετοιμάζοταν για το καινούργιο του αφεντικό.



Η συνέχεια της ιστορίας: Η IRS δεν πλήρωσε τους προηγούμενους ιδιοκτήτες του αεροπλάνου, το οποίο είχε μετατραπεί σε ένα αεριωθούμενο tanker με την προσθήκη πανάκριβων δεξαμενών πετρελαίου. Οι Αμερικάνοι έστειλαν τον [Ben Padilla] να γυρίσει το αεροπλάνο πίσω στην Φλόριδα. Ο Padilla ήταν μηχανικός αεροσκαφών που είχε αρκετές ώρες πτήσης σε μικρά αεροπλάνα.

Στις 25 Μαϊου του 2003 ήταν επάνω στο αεροπλάνο για άγνωστο λόγο. Όπως δήλωσαν υπάλληλοι του αεροδρομίου, ένας μαύρος άνδρας ντυμένος ως καθαριστής μπήκε στο αεροπλάνο και μετά από λίγο το αεροπλάνο έβαλε μπροστά και μετά από μια περίεργη διαδρομή πάνω στον διάδρομο απογείωσης, σαν να υπήρχε μάχη στο εσωτερικό του, απογειώθηκε με άγνωστη κατεύθυνση.

Το αεροπλάνο δεν βρέθηκε ποτέ από τότε. Φήμες το έχουν φέρει να είναι το αεροπλάνο 3X-GDO που [κατέπεσε] στην Νιγηρία ένα χρόνο μετά ή ένα αεροπλάνο που κατήσχεσαν οι αρχές της Βηρυττού λόγω παρατυπιών. Όλος ο κόσμος το έψαχνε γιατί υποψιαζόντουσαν ότι θα χρησιμοποιούνταν σε μια επίθεση τύπου 9/11 και το FBI ψάχνει ακόμα τον Padilla μήπως ξέρει τίποτα για το που είναι το 727.

Ο αδερφός του Padilla προσπαθούσε τότε να τον βρει μέσα από [σχόλια (κάτω μέρος σελίδας)] σε blogs και forums.

Ο Bob Srother, Καναδός πιλότος, [ισχυρίζεται] ότι είδε το αεροπλάνο στην Γουινέα με την ψεύτικη εγγραφή 3X-GOM, με τα χρώματα μιας άλλης αεροπορικής ονόματι UTA (η εταιρεία που είχε το GDO που συνετρίβη). Η αεροπορική βιαστικά εξέδωσε ανακοινώσεις ότι το μπέρδεψε με το 3X-GDM, άλλο παλιό αεροσκάφος της American Airlines. Όμως ο Srother ήταν απόλυτα σίγουρος, ενώ δήλωσε ότι το αεροπλάνο ανήκει σε Λιβανέζους που κάνουν λαθρεμπόριο ανάμεσα στην Βηρυττό και το Conakry, την πρωτεύουσα της Γουινέας και την τοποθεσία που ο Srother είδε(;) το αεροπλάνο-φάντασμα.

Μια άλλη υπόθεση που κάνουν διάφοροι στους αεροπορικούς κύκλους είναι ότι το αεροπλάνο απλά [εκλάπη] από τον μεγαλοαπατεώνα μεσάζοντα στην αγοραπωλησία του N844AA, ενώ η [εκδοχή] ενός υπαλλήλου της Washington Post είναι ότι το αεροσκάφος εξαφανίστηκε λίγο πριν από μια νέα αγοραπωλησία και χρησιμοποιείται σε παράνομες δραστηριότητες. Στην εκδοχή αυτή αναφέρεται και το όνομα του διευθυντή αεροπλοϊας της Αγκόλας που δήλωσε ότι ένας Αμερικανός υπήκοος πήρε το αεροπλάνο χωρίς όμως να τον κατονομάσει. Αν βέβαια ήξερε ποιος είναι, λογικά θα το είχε κοινοποιήσει στις αρχές και τον τύπο, αφού ο Padilla (που το FBI έχει μάθει κατά την πηγή αυτή ότι ελέγχει το αεροπλάνο μαζί με έναν τύπο ονόματι John Mikel Mutantu) θεωρείται ακόμα εξαφανισμένος.

Για περισσότερα επί του θέματος, ένα από τα πιο πλήρη sites είναι το [No Such Blog] που έχει νέα της υπόθεσης μέχρι το τέλος του 2005.

Δεν υπάρχουν σχόλια: